4 Νοεμβρίου 2020

Τι κρίμα είναι να φτάνει στον θρόνο του Θεού η μισή προσευχή....



Γροντα, στενοχωριμαι που φεγει ο νος μου την ρα της προσευχς.

– Εγ
, ταν φεγη ο νος μου σε διφορα θματα (αν και θλω να εναι πντοτε κοντ στον Θεό), λω:
«Θε
μου, ττοιος νος τ δουλει χει κοντ Σου; Εναι αναδεια να θλω να βρσκεται κοντ Σου!».
Με
ναν ταπειν λογισμ ρχεται η Χρις του Θεο και επανρχεται ο νος στον Θε. Κι εσ να λς: «Καλ κνεις, Θε μου, που δεν με βοηθς να συγκεντρωθ ο νος μου κοντ Σου, γιατ εμαι ελεειν».
Όταν το πιστ
ψης αυτ, ο Θες θα σε βοηθση αμσως να συγκεντρωθς.

– Πολλ
ς φορς,Γροντα, ταν κνω κομποσχονι, «Κριε Ιησο Χριστ, Υι του Θεο, σε αγαπ».
εν
στην αρχ εμαι συγκεντρωμνη, πειτα φεγει ο νος μου. Κνω μια προσπθεια, συγκεντρνομαι, αλλ πλι φεγει.
– Σκ
ψου, τ κρμα εναι να φθνη στον θρνο του Θεο η μισ προσευχ
το να τρτο, και η λλη να χνεται στον δρ
μο! Επιμον και υπομον χρειζεται.
Όταν φε
γη ο νος, να τον επαναφρης. Πλι φυγε; Πλι να τον επαναφρης.
Αγίου Παϊσου Αγιορετου...