17 Αυγούστου 2021

Παναγία μου, ας σε δω μια φορά και ας χάσω το ένα μου μάτι.

 


Κάποιος επιθύμησε να δει την Θεοτόκο. Προσευχόταν λοιπόν στην Θεοτόκο και έλεγε:

- Παναγία μου, ας σε δω μια φορά και ας χάσω το ένα μου μάτι.

Και πράγματι μια μέρα του παρουσιάστηκε η Παναγία και την είδε απαστράπτουσα και έχασε το ένα του μάτι. Όμως ήταν τόσο μεγάλη η αίγλη της Παναγίας και τόσο μεγάλη η χαρά της ψυχής του που την είδε, που άρχισε πάλι να προσεύχεται στη Παναγία και να της λέει:

- Παναγία μου, αξίωσέ με να σε δω άλλη μία φορά και ας χάσω και το άλλο μου μάτι.

Και πράγματι, του ξαναπαρουσιάζεται η Παναγία απαστράπτουσα για δεύτερη φορά. Όμως αντί να του πάρει το δεύτερο μάτι και να τον αφήσει εντελώς τυφλό, του χάρισε και το πρώτο.

Εύχομαι η Παναγία να μας χαρίσει και σε εμάς, τα μάτια της ψυχής μας. Αμήν.

 

Δημήτριος Παναγόπουλος ο Ιεροκήρυκας (1916 - 1982)