25 Αυγούστου 2019

Είσαι εγωιστής; Σκέψου και πες μου.


Είσαι εγωιστής;
Σκέψου και πες μου. Με το χέρι στη καρδιά. Είσαι;
‘’Μα υπάρχει και καλός εγωισμός…’’
Όχι φίλε μου. Τίποτα καλό δεν υπάρχει στον εγωισμό… Αυτή είναι μια καραμέλα, που μάθαμε να πιπιλάμε από μικροί, απλά γιατί μας βολεύει.
Το ‘’εγώ’’ και το ‘’εμείς’’, δεν πάνε μαζί. Δεν γίνεται. Είναι από τη φύση τους πράγματα αντίθετα. Όπου υπάρχει το ‘’εγώ’’ απουσιάζει το ‘’εμείς’’. Και όπου απουσιάζει το ‘’εμείς’’, απουσιάζει η αγάπη. Και σε ένα μέρος που δεν υπάρχει αγάπη, δεν μπορεί να υπάρξει, τίποτα καλό.
Για πες λοιπόν; Είσαι εγωιστής;
Δεν είναι εύκολο να το παραδεχτεί κανείς. Το ξέρω από μένα. Παλεύω καθημερινά να κρυφτώ από τον εαυτό μου. Βαθιά μέσα μου όμως ξέρω. Και η γνώση αυτή πονάει. Γιατί μου υπενθυμίζει το πόσο λάθος βαδίζω στη ζωή, μου υπενθυμίζει πως πρέπει να αλλάξω. Και πονάει πολύ η ρημάδα η αλλαγή. Το ξερίζωμα του εγωισμού πονάει…
Είσαι εγωιστής;
Απάντησε. Με το χέρι στη καρδιά.
Είμαι σίγουρος, πως βαθιά μέσα σου ξέρεις…
Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος