27 Νοεμβρίου 2017

Ο βασιλιάς που ήθελε να δει τον Θεό


Ένας βασιλιάς κάλεσε όλους του λόγιους για να του δείξουν τον Θεό...
- Σας κάλεσα εδώ, εσάς του επιστήμονες της αυτοκρατορίας μου, για να μου δείξετε τον Θεό. Θέλω να δω τον Θεό! Αν δε μου Τον δείξετε θα σας κόψω  το κεφάλι...
- Μα βασιλιά μου, πώς θα σας δείξουμε τον Θεό;
- Ε, εσείς ξέρετε πολλά πράγματα, έχετε βιβλία, θα βρείτε τον τρόπο.
Όταν πλησίαζε ο καιρός που έπρεπε να δώσουν απάντηση συνάντησαν έναν βοσκό με τα πρόβατά του.
- Γιατί είστε στενοχωρημένοι;
- Ο βασιλιάς μας κάλεσε επειδή είμαστε επιστήμονες και μας ζήτησε να του δείξουμε τον Θεό. Αλλά εμείς παρά τις γνώσεις μας δεν τα καταφέραμε και τώρα μας περιμένει ο θάνατος.
- Μην στεναχωριέστε. Εγώ μπορώ να δείξω στο βασιλιά τον Θεό, αλλά ποιος θα με πάρει σε αυτόν;
Και πήραν το βοσκό και τον παρουσίασαν στο βασιλιά.
- Μεγαλειότατε, ξέρουμε ότι μας περιμένει ο θάνατος επειδή δεν καταφέραμε να σας δείξουμε τον Θεό. Όμως, βρήκαμε αυτόν το βοσκό και μας είπε ότι αυτός θα σας Τον δείξει.
- Εντάξει βοσκέ, αυτοί παρά τις γνώσεις τους δεν κατάφεραν να μου δείξουν τον Θεό και θα τα καταφέρεις εσύ;
- Βασιλιά μου θα δεις τον Θεό αλλά θα κάνεις ότι σου πω;
- Θα κάνω ότι μου πεις μόνο να Τον δω.
Έκανε μεγάλη ζέστη, ο ήλιος έκαιγε, ήταν Ιούλιος μήνας και του λέει:
- Βασιλιά, ο Θεός βρίσκεται στον ήλιο. Εκεί κατοικεί. Να κοιτάς τον ήλιο αλλά να έχεις υπομονή, ο Θεός δεν εμφανίζεται γρήγορα.
Και ο βασιλιάς κοίταζε... προσπαθούσε... κάποια στιγμή όμως πόνεσαν τα μάτια του και του λέει:
-Βρε βοσκέ, ο ήλιος καίει και φωτίζει πολύ δυνατά και δεν μπορώ να κοιτάζω άλλο.
Μετά απ΄αυτό βρήκε την ευκαιρία ο βοσκός να διδάξει στον βασιλιά το μεγαλύτερο μάθημα της ζωής.
- Καλά βασιλιά μου, αν εσύ δεν μπορείς να κοιτάζεις τον ήλιο που είναι δημιούργημα του Θεού, πώς θα δεις τον Θεό που δημιούργησε τον ήλιο;
Και τότε ο βασιλιάς εντυπωσιάστηκε και είπε στους σοφούς του:
- Κοιτάξτε βρε, εσείς με όλα σας τα γράμματα του κόσμου δεν μπορέσατε να μου το εξηγήσετε τόσο καλά όσο αυτός ο βοσκός!